Ljeto, tulumarenje na Zrću, nova ljubav i kako to izgleda kada sve to krene po zlu. Naslov filma, F20, koji je objašnjen na samom početku filma, a predstavlja dijagnozu za psihički poremećaj, daje naslutiti da ovo nije još jedan tipični hrvatski film. Ovaj fantastični triler s novom, mladom glumačkom postavom dokaz je kako hrvatski film može konkurirati trilerima koje nam svakodnevno serviraju iz inozemstva.

Martina (Romina Tonković) je studentica koja radi na dostavi u pizzeriji sa svojim ocem (Mladen Vulić), što ju dovodi do Filipa (Filip Mayer), povučenog dečka koji svoje dane provodi igrajući Playstation. Nakon što joj otac zabrani odlazak na Zrće sa frendicom Irenom (Lana Ujević), ona svejedno odluči ukrasti ocu novac i otići na Zrće s Filipom.

Redatelj Arsen Anton Ostojić nije pogriješio kad je u centar radnje stavio mladu i perspektivnu glumačku ekipu – Tonković, Mayera i Ujević. Mora se priznati, hrabro je ostaviti već ‘provjerene’ glumce kao što su Alen Liverić, Ksenija Marinković ili Goran Grgić u drugom, skoro neznatnom planu, a glavnu riječ prepustiti mladima. Debitantica Romina Tonković posebno je oduševila svakim pojavljivanjem i uvjerljivo postavila visoku ljestvicu za svoje buduće uloge. To je ono što ovaj film čini drukčijim i zato čudi da se u dvorani jednog poznatog kina nađe jedva dvoje zainteresiranih gledatelja.

Ipak, zašto izdvojiti dvadesetak kuna i pogledati ovaj film? Teško je izdvojiti jedan razlog, zato evo pet. Psihološki triler koji nisu lansirali Amerikanci, prvi razlog. Neočekivani preokreti, drugi razlog. Život kao igrica, treći. Svježa glumačka lica, već spomenuti četvrti razlog. Posljednji i najvažniji razlog, hrvatski je film. Jer hrvatski film nije samo politika, rat i sve ono što smo navikli godinama gledati već obrađuje nove teme i uključuje neke nove generacije kojima, složit ćete se kada pogledate film, treba dati priliku.