“Vojko V dolazi, bolje se pazi” – stih koji se sinoć u rasprodanoj maloj dvorani Doma sportova mogao čuti čak dva puta na oduševljenje svih koji su odlučili da im Jole ipak nije bolji izbor za petak navečer.

Svečano obučen u odijelo dostojno jednog skladatelja, s Toi Toi wc-om na bini, Vojko je otvorio koncert pjesmom kojom jasno poručuje: “Vojko je Bach!”, s čime se složila i mnogobrojna publika. Ako nekome do sada nije bilo jasno, sada je sigurno – ovakav koncert jednostavno nitko ne može propustiti, kako odrasli tako ni djeca. Zato nije bilo neobično vidjeti klinca kako na tribinama žica tatu za sok dok mama snima atmosferu koju je prije samog koncerta podigla publici dobro znana grupa High5. Čini se da je pola sata zagrijavanja bio pun pogodak organizatora jer oduševljenje nisu skrivali niti bend niti publika.

No, nisu oni bili jedini koji su se u tandemu s Vojkom pobrinuli za sinoćnju nezaboravnu atmosferu. Poznatu ‘Narodnu’ od Dječaka Vojko je zapjevao sa Shamsom 69 iz Brkova i viskijem u ruci, ‘Pasta Italiana’ začinjena je huljofonom sveprisutnog Tončija Huljića uz veliku podršku publike, a veliko zadovoljstvo publika je pokazala i kada je na binu izišao onaj treći iz omiljenog nam negdašnjeg boy benda, Kedžo.

Stipe Srdela, Vuk Oreb i DJ Vrh poznati su po suradnjama s Vojkom, zato i ne čudi da su i oni bili među posebnim gostima koje je doveo na zagrebački koncert. ‘Dump around’, ‘Cilit beng’, ‘Ceca u Parizu’ samo su neke od pjesama s novog albuma čije je riječi publika – koja zaslužuje odličan (5) – dobro naučila i pokazala kako su samostalna karijera i novi album definitivno dobar potez.

Koliko mu je važna pjesma ‘Ne može’ pokazao je Vojko kad je nakon izlaska na bis ipak odlučio reći joj – Može! i uz pomoć publike otpjevao ju i glasnije nego prvi put. Čak je i tata kojeg je klinac dovukao na koncert kao pratnju zapjevao. Na samom kraju na binu se ponovo vratila grupa High5 te zajedno s Vojkom izvela hit Kiše metaka ‘Namazan u kocki’.

Iako smo nedavno u Zagrebu posljednji put ispratili Dječake, njihove najpoznatije pjesme kao što su Lovrinac, ZGB, Narodna i dalje će čini se biti neizostavni dio repertoara, jer kako Vojko kaže, bez njih ne bi bio ovdje gdje je sad. Bilo kako bilo, Bach našeg, modernog doba sinoć je opravdao status trenutno najpopularnijeg izvođača hrvatske hip-hop scene. Kako to? Zovite čovika, kupite drugi put kartu i zaključite sami.